Ціни на турпакети в Емірати вражають своєю доступністю — в системі підбору туру окремих туроператорів можна знайти пропозиції менше ніж за 600 доларів на двох (6-7 ночей, готель 4 *, без харчування або з харчуванням ВВ). А незакриті крісла є навіть на найближчі вильоти. При цьому в агентствах констатують: помітного впливу на попит це не робить, «погоду» в продажах як і раніше роблять тури в Єгипет. «У грудні по нашій мережі було по кілька продажів в день по Еміратам, зараз же — коли як, але сплеску точно немає. Найчастіше купують дорогі тури вартістю 2-3 тис. Доларів », — констатує гендиректор« Поїхали з нами »Олег Кулик.
У туроператорских компаніях відзначають, що ситуація нагадує зиму 2012/2013, коли тури в Емірати теж часто реалізовувалися фактично за ціною перельоту. Тоді це пов’язували з підвищеним обсягом перевезення, неадекватним попиту. Начальник відділу ОАЕ компанії «Туристичний Лідер» Олександр Щокін нагадав, що зараз цей фактор теж є: з України в Емірати в цілому виконується близько 30 щотижневих рейсів (МАУ, Air Arabia, Flydubai). Крім того, на думку експертів, свою роль відіграє і переорієнтація туристів на інші напрямки, які теж в тій чи іншій мірі схильні до «горіння». Директор «Наталі Турс Україна» Олексій Корнєєв звертає увагу на те, що причиною цінопаду став цілий комплекс факторів, в тому числі аналогічні явища на єгипетському ринку, низький сезон і триває девальвація гривні, що тягне за собою зниження купівельної спроможності населення. «В основному клієнтуру перетягує Єгипет, який теж« горить »навіть після численних оптимізацій польотних програм», — уточнює директор «Зевс Тревел» Юлія Тараненко. Причому «погасити» пожежа спецпропозицій по ОАЕ, де перевезення будується на регулярних рейсах, буде не так просто, як на єгипетському напрямку, де можна зняти частину чартерів. «У випадку з Еміратами так не вийде, і найскладніше доведеться компаніям, у яких великі блоки місць», — робить висновок співрозмовниця.
Як довго триватиме така ситуація, прогнозувати складно. За словами співрозмовників, в тому числі це буде залежати від того, як швидко увійде «в тонус» ціноутворення по Єгипту. До тих пір, поки агенти отримують розсилку на зразок «Хургада на 7 ночей від 149 $ + 2% комісії», їм складно буде мотивувати туристів заплатити вдвічі більше за тур в Емірати.